HELVETESJÄVLASKIT

Detta måste vara min otursdag..
Var på väg att missa bussen, Men min snälla
pappa körde mig istället så hann med!

Vad händer sen? Jo, det är en trafikolycka i Mellsta
så man måste åka runt över halva Borlänge för att
komma till Amsberg..
En buss tur på 1 timme, kan inte blir bättre va?
*suck

När jag väl kommit till ICA så möter mamma upp
mig & vi måste GÅ hem i kylan vilket resulterar i
att jag får världens öronvärk *jippie
+Att jag hade TYGSKOR så jag frös fötterna av mig

När jag kommer hem sätter jag mig & myser med
lite chips framför andra avenyn,
När jag är på väg ner för att lämna chips skålen
Vad fan händer inte då?

Jo, jag ramlar i trappan så alla jävla chipsjävlar
flyger ur skålen & över hela hallen..

Smäller i knät, Sen sätter jag mig på svanskotan
så det känns som om någon kör upp en påle
i röven på mig..

Sen tar ryggen nästa smäll
& smart som jag är försöker jag minska smällen
så jag försöker stanna med armbågen, Så nu är
den helt söndertrasad & fin..

När jag väl rest mig upp & plockat ihop alla chips
så går jag in i köket & ska ta en treo för att slippa
det onda & vad händer inte då? jag sätter i halsen
så jag hostar tills jag spyr vatten..

& nej det är inte slut än.. när jag ska till & lägga in
vetesäcken i mikron så drar jag självklart i handen
så jag river mig på den jävla mikro jäveln :@

BRA FRIDA, BRA..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback