miley är inte dum


 

jag läste nyss en riktigt förvirrande & framförallt KONSTIG insändare
i en gamal frida tidning.. vet inte om syftet är att psyka läsaren?
haha, jag fick mig iallafall ett gott skratt

''hej hej! jag står för det jag säger, Miley är inte dum mot Nick. bara lite..
på youtube har hon en film då hon säger att hon verkligen gillar
nickie som vän! jag tänker inte hata Miley för Nicks skull.
klart jag tycker att Nick är söt & så men inte ska Miley pressas ut &
man ska tycka sååå himla synd om Nick! visst, det var inte schysst mot
asiaterna, men det räcker vell med att vara rasist?
däremot så vill jag att ni inte slutar skriva om Joe bara för han gjorde slut
i cirka 27 sekunder i telefonen, jag menar visst man kanske blir ledsen,
men snälla hata inte Joe, för min skull? i inkorgen nummer 7 hälsar
jag till McFly fanet: alla har inte hört McFly, alla gillar inte dem..
alla tycker inte det är konstigt att inte vara ett fan'' /tjejen

yes, min hjärna jobbar hårdare än någonsin för att försöka få det hela
att hänga ihop, jag menar come on tjejen blandar ju in typ 10 olika
personer & händelser, lite mer sammanhängande i texten tack..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback