jag ska aldrig mer skicka mail...

 

jag har precis gjort bort mig riktigt jävla mycket (skrattar)
jag har mailat lite med en tant som jobbar på kundservice på H&M,
så skulle jag skicka bilden på dom här skorna ovan..
vilken bild råkar jag skicka iväg?
jo den här:



taieb skulle hjälpa mig hur man la in en bild i ett mail,
när jag hade skickat mailet & trodde att bilden på skorna var med..
så såg jag till min stora förvåning den väldigt ''konstnärliga'' bilden han gjorde,
jag går ut i garaget & hämtar en spade & gräver ner mig nu!!!
robin fick sig iallafall ett gott skratt, medans jag bara vill sjunka under jorden

så himla typiskt mig, min olycka är andras lycka
fan.. jag ska aldrig mer försöka lägga in en bild i ett mail,
påminn mig om det kära läsare! SNÄLLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback