i've seen you, i know you, but i don't know how to connect, so i disconnect.

säg hej till min nya inneboende som flyttade in idag, lille lucifer! har varit full rulle här hemma
hela dagen, så nu ligger han & kurrar bredvid mig i soffan medans jag smuttar på en kopp te :-)

fick något ryck idag & började dra i möblerna, så nu ser det lite annorlunda ut i lägenheten.
städat, diskat, rensat, dammat osv -himla skönt att ha det ur världen.
imorgon har jag lite pappersjobb, samtal & storhandling att fixa, har sånt sug efter frukt.
någon som är insatt i vegan/vegetarian kost som har något gott recept att tipsa om?
tänkte försöka rensa ur kroppen på gifter & samtidigt bli av med lite dålig energi som samlats
i kroppen de senaste veckorna (känns som jag har väldigt mycket negativ energi runtom mig,
så jag känner mig ständigt trött & hängig, väldigt väääldigt påfrestande för både kropp & själ.)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback