tvådagar.

en miljon tankar som snurrar i huvudet just nu. VARFÖR ska det vara så svårt att bestämma sig?
jag vill så himla mycket, men vet inte i vilken ände jag ska börja. vilken väg jag ska ta.

önskar att jag hade någon som jag kunde dela verkligen allt med. framtidsplaner. resor. drömmar.
funderingar. lägenhet (snaaart får jag svar också om jag får den, skönt.) utbildning..

känns som jag behöver en putt i rätt riktning, någon som kan ge mig tips, råd & stöttar mig
i mina val till 100%, någon som verkligen tror på mig.. & jag saknar att känna mig behövd, saknad, älskad.
den där känslan att somna och vakna bredvid någon. dem där fjärilarna som börjar liva i magen när
man kollar på just honom. han den där fantastiska människan som alltid gör en glad.
den där drömprinsen. just nu känns det som jag kommer tillbringa livet ensam. utan den där prinsen.
men jag tror att efter alla besvikelser jag mött så har jag tappat det där hoppet om min ''mr.big''.
antar att det bara är tiden som kan visa vad som kommer hända. & vem jag får dela mina äventyr med.

kommer bli ett par extremt jobbiga veckor framöver! men jag är så glad att jag har mina fina vänner
& min familj som jag kan vända mig mot när det blir för jobbigt. <3 kanske kommer dem där nyheterna
jag vill höra. kanske inte. så det är bara vänta och se. & hålla tummarna. jag hoppas, hoppas, hoppas.
-för detduden fattas mig.

nu ska jag krypa ner i sängen igen så jag orkar med morgondagen. sola, träna, sova. repeat. typ.
sov gott alla  vänner, & ovänner :-)

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback