det här med fiskmåsar..

två av mina värsta minnen med dem där jävlarna är när jag hade fått min veckopeng, vad kan jag ha
varit, typ sju år? köpte mig en magnum glass på macken i gagnef & skulle cykla till moje & bada..
vad händer på vägen? jo, en äckelmås skiter på min hand så det skvätter upp på glassen, gissa om
jag blev förstörd? hahaha..

en annan gång var när jag & samelina skulle gå & bada, så ser hon ett fågelbo på en stenmur, tvunget
ska hon gå dit & kolla på äggen fast jag sa att mamman skulle mörda oss typ. vad händer? jo, fågeln
kommer i full fart mot oss, vi springer, skriker, skrattar samtidigt som vi är livrädda.
fick lov att slänga oss i sjön & gömma oss under bryggan i typ 30min.. det lär fan vara något av
det läskigaste jag varit med om, haha..

efter dem här två händelserna har fiskmåsar alltid jagat mig, skrikit åt mig & varit allmänt jävliga.
vet inte hur många gånger folk skrattat åt mig när jag springer in under träd, in i portar & gömmer mig
i tröjan för att jag är LIVRÄDD för dem där vidriga djuren.. snart är helvetet igång igen, fyfan -.-

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback