relationshit.




har försökt ha en positiv attityd enda in i det sista men vad i helvete spelar
det för roll när precis allt går emot en ändå, tillslut bryter man bara ihop.
känner mig så jävla ful, fet, otränad, förbannad
& ju mer sansad man försöker vara desto värre blir det..
den här situationen är så ohållbar så det finns inte och vet inte i vilken ände jag ska börja..

varför kan inte allt bara bli bra? suck & fuck..

& ni fega idioter som kommenterar anonymt behöver inte ens öppna käften
& yttra er om något med er mun diarre så knip bara igen, tack!
trött på alla fegisar.. snart sätter jag lösen på bloggen & har den för mig själv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

"ful, fet, otränad" är det sista du är! du är en väldigt fin tjej :)

2013-03-24 @ 23:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback