storhandling

två loka, citron, sallad, lök, gurka, tomater, feta ost, oliver, grädde, kassler, kyckling file, lövbiff, kroketter,
proviva, skinka, mango chutney, surdegs bröd -står nu beredda i kyl & frys för att bli till lagade i dagarna.
tack världens bästa pappa för du hade tid att åka & handla <3

får passa på att äta lite nyttigt när träningen ligger åt sidan, fick dock samtal av min läkare idag så jag
behöver bara äta penicillinen tills på måndag, wheeey! skönt att få äta kortare tid (några dagar kortare tills
jag får dra igång träningen, lääängtar)

tänkte slänga ihop en liten sallad till kvälls mat,
sen ska jag ta cykeln till mamma en sväng för att kolla till allan :-) have a great night dudes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback