''THOUGHT FOR THE DAY''

Tog en promenad hem till mamma igår i den värmande solen, gud så skönt det var att få lite D-vitaminer :-)
fick skjuts hem, hann bara upp i lägenheten & vända innan jag såg att jag hade fått mejl att jag skulle ner på
underverket & prova en BH inför plåtningen. så jag var tvungen att ringa mamma igen så hon fick köra ner
mig på stan. satt som smack & den var hur fin som helst. tänk vad fel man kan ha om sin egen storlek? haha
jaja, får väl köpa mina BH:ar där i framtiden :-)

vid fem tiden fick jag besök av farmor & farfar, drack lite kaffe & fick en blomma samt pengar i födelsedags
present. tack pappa kom också förbi en sväng, så idag på den 'stora' dagen (äntligen 21år? hihi)
ska jag åka till mamma för lunch, sen äta lövbiff, pommes & sallad med pappsen sen, perfekt dag.

ska även hinna ner på stan för att gå in på salongen där cilla har praktik & höra hur mycket det kommer kosta
att färga mitt hår. kommer bli en ganska stor förändring, men säger ingenting om det ännu, ni får se senare ;-)

solning & träning ska jag också hinna med, men det ska jag väl kunna få in i schemat.




i hope i will hear from you today..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback