''before i say goodnight.''

spenderat mesta delen av dagen med sandra, blev kaffe, cigg & skitsnack. mycket trevligt! mor min kom hem
med en väldans go middag också, revbens-späll och coleslaw. åt som om det vore min sista mål-tid vilket
resulterade i en gravid-mage, haha! känner att jag börjat fått mer aptit på mat och livet. ätit så kasst på senaste
tiden, skippat måltider osv. men det känns helt okej att det är på bättrings vägen :-)

imorgon ska jag spendera dagen med alicia och verre, får se vad vi hittar på. en fika på P&L cafeeet skulle ju
inte sitta helt fel. antar att de bir? 

nu ska jag krypa ner i min ny-bäddade säng och kika igenom wellness tidningen. förhoppningsvis hinner jag
klämma in ett tränings pass imorgon. skulle ju inte sitta helt fel! woppa

nighty mina fina läsare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback