lite brunare

Drog med mig elin en sväng till solstationen och tog en tjugo minutare, så nu är jag lite brunare.. ska försöka underhålla thailands brännan så gott det går så jag kan vara brun fram till sommaren ;> känns ju lite ovärt att ligga i ett solarium och få massa röv svett när man kan ligga vid en sjö med sina vänner och käka vattenmelon? 

för övrigt så kom jag precis ut ur duschen, ny skrubbad och redo för en liten solarie tur imorgon med innan jag ska hem till min vän justina och fira henne på hennes 20års dag ♥ blir en vända till falun (etage) och slå klackarna i taket innan bussen tar oss hemåt borlänge igen.. 

tänkte passa på att tipsa er om en superbra lotion som jag köpte i thailand, den doftar gudomligt och är en super bra återfuktare när huden är torr! passade även på att köpa ett conditioner till håret då mina toppar lätt blir torra.
sedan en olja för kropp/hår -som super att ha bara några droppar i badet, då blir man len som en bebis rumpa ;>

produkterna kostar inte mycket alls och som sagt så köpte jag dem i thailand, men har ni någon vän eller släkting som ska dit passa på att be dem köpa med boots produkter, dem är super!



Kommentarer
Postat av: Josefine

haha äsch då! fast jag förstår det. dom kan vara jättejobbiga att ha att göra med ibland ;-)

2011-03-10 @ 22:21:18
URL: http://avjosefine.blogg.se/
Postat av: Caroline

fin blogg :D

2011-03-10 @ 22:24:38
URL: http://czheng.blogg.se/
Postat av: helene

SUPERKUL att du följer med! :D

2011-03-11 @ 11:53:07
URL: http://hellenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback