lägga ner bloggen

På senaste tiden har jag funderat över om jag ska ha kvar bloggen eller ej.. det lutar åt att jag lägger ner den!
finns knappt någon inspiration och det är tråkigt att knappt få några kommentarer.

innan jag åkte till thailand tänkte jag ju köra någon tävling när jag kom hem, men som det ser ut nu  
blir det inte av då jag inte vet hur jag ska göra med bloggningen. 

jag har tröttnat på designen (och jag är inte ett dugg insatt i photoshop osv) jag tar nästan aldrig kort, jag skriver mest för mig själv (ingen respons från er läsare) ... finner ingen direkt anledning att fortsätta blogga,
kanske sätter jag lösenord på bloggen och skriver enbart för mig själv för att kunna kolla tillbaka?



Kommentarer
Postat av: maria

Tråkigt om du tar bort!!!!

2011-03-07 @ 13:14:14
Postat av: Jenny

Ta inte bort bloggen den är underbar!

2011-03-07 @ 18:24:11
Postat av: Anonym

Jag tycker din blogg är jätte bra och vill inte att du ska ta bort den!

2011-03-07 @ 21:46:07
Postat av: Johanna

Jag tycker inte att du ska ta bort bloggen!

2011-03-09 @ 13:06:45
Postat av: stålfittan

du får inte ta bort den mumin! <3

2011-03-09 @ 20:54:24
Postat av: pernie

den där tatueringen är så fin! vill ha exakt en sån eller på revebenen

2011-03-10 @ 23:35:36
URL: http://ppernillahilding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback