Dag 2 – Min största kärlek.

det är nog inte så svårt att lista ut vem som är min största kärlek.. robin är en väldigt lugn och underbar person, han ställer alltid upp och finns där i alla lägen. det finns ingen som får mig att känna mig så lugn som honom. han är ''hemma'' för mig. när jag såg honom för första gången på cozmoz så trodde jag aldrig att jag skulle få honom. men se så fel jag hade ;> efter tre år tillsammans (som innehållit både upp och ned gångar) är kärleken nu starkare än någonsin och jag skulle aldrig kunna tänka mig att vara utan robin igen. vi hör ihop. det har vi båda fått bevisat nu. 

robin är den där killen som bara genom att kolla på mig gör mig helt svag i benen. när han kysser mig får jag fjärilar i magen och det liksom bubblar i hela kroppen. känner mig nästan som en liten tönt som är kär för första gången. men det kanske är så det är? jag är kär. så otroligt jävla kär i den här killen. han är han med stort h. 

dom som känner honom vet vilken ödmjuk kille han är. han ställer alltid upp. han finns alltid där. det finns ingen bättre kille än han. inte i mina ögon. han är min hjälte. min bästa vän och andra halva. jag älskar honom.


Kommentarer
Postat av: felicia

jaha ja det är klart jag kan fixa det finis, ska försöka fixa det så fort som möjligt! :)

puuussss <3

2011-01-03 @ 21:59:27
URL: http://helenfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback