heja jon

slänger in ett inlägg innan vi drar ut och äter. imorgon ska vi ut och rida elefant (läskigt!!!) hoppas att jag inte blir ned trampad eller avslängd i skogen och blir en skogs lurk eller något.. det går nog bra ;>
skulle även vara någon liten show med en elefant bebis som gör lite olika konster osv.

på kvällen sen kommer elin och niklas hit (robins granne och hennes pojkvän), så då blir det lite middag och umgås. var väldigt längesedan man träffade dem så det ska bli kul.

nu ska vi göra oss klara för att åka till ett hotelle en strand bort där toon jobbar (minns ni att jag skrivit om ex och toon?) väl där så blir det vell god mat och dricka. ska bli spännande att se hur hotellet ser ut.

skriver mer imorgon, nu ska jag gå och göra mig i ordning. om min dryga pojkvän tillåter det ;>
ska nog pussa lite på han så han ger sig!

smell you latero

Kommentarer
Postat av: justina

sv: vad roligt! då kan vi simma i hop någon dag i veckan kanske? det hade varit kul. tyvärr kommer jag inte köpa gymkort men simma kan vi göra :D



fy tusan vad orättvist att du är på andra sidan jordklotet och jag måste vara här i kylan. uuuh! hoppas att du har det bra frida. vamt och skönt. sola lite åt mig ;)

2011-02-26 @ 16:00:29
URL: http://inooe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback