ALLIFEELISSTRANGEINYOURPERFECTWORLD



Fis fjunis ligger i min säng och kurrar medans jag kikar på trubbel i paradiset, fast just nu har jag tagit
ett break från filmen och sitter och kikar på skor.. Hih, i know ;)
Tror att mina skor kommer imorgon, håller iallafall tummarna för det, brukar ju inte ta så lång tid..

Senare ska jag nog åka till Robin och sova med honom, vill inte sova ensam inatt igen, blir så tomt!
Ikväll kommer pappa hem också, men vet inte om jag vågar åka dit och smitta ner honom /:
Han fyller ju år imorgon så då ska jag iallafall dit och sova, håller tummarna för att jag mår bättre
senare idag eller imorgon.. Måste iväg och handla en liten present också, undra vad?!

Förresten, måste tipsa er om att lyssna på Tokio Hotel - Strange, jag är helt fast, en helt underbar
låt verkligen! Den får spela genom högtalarna många gånger till..

Nu ska jag fortsätta kika på filmen

Smell you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback