20 juni 2010

För tillfället skulle jag behöva sisådär 2500 för att köpa allt jag vill,
skor (självklart!) klänningar, underkläder, monokini, träningskort..
Så jävla ruttet att man inte fått något sommarjobb, suger verkligen apa!

Man kan inte göra NÅGONTING utan pengar nu för tiden
och jag känner verkligen att jag behöver pengar nu >:
(mer än gärna ett sommarjobb, så jag kan handla det jag vill)

Aja, pengar växer inte på träd och förmodligen kommer det ta VÄLDIGT
lång tid innan jag kan köpa allt jag vill.. Och då har troligen hälften
av sakerna redan tagit slut eller finns inte kvar i min storlek!

Min vanliga tur..

ps. snälla gud, kan du inte sätta in 2500 på mitt konto?
tack på förhand liksom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback