17 juni 2010



Ikväll blir det grillning, alkohol och partey! Linnea fyllde 18år igår så det blir till att fira kvinnan..
Hoppas på att vädret håller i sig så man slipper gå runt och se ut som en blöt katt <;

Ska vell ta och fixa mig men jag är nog fan segare än en snigel,
har en massa massa grejer jag ''måste'' göra (OBS, helt jävla onödiga saker.. självklart)
Men på ett eller annat vis ska jag lyckas med allt jag vill göra!!!1

Förresten, gissa 3 gånger vad jag hittat?
''jag vet, jag vet.. hört det ungefär en miljon gånger förut'' tänker ni..
Självklart ett par apsnygga skor, dör lite varje gång jag kollar på dem -underbara
funderar på att uppsöka en hjärnskrynklare för mitt beroende, eller så löser jag det helt
enkelt med att gifta mig med en rik jävel, det skulle vell vara great?!

Nu har jag inte tid att sitta här och pilla mig i stjärten, saker ska göras och dem gör ju
sig knappast av sig själft! (ehm, heter det ens så? haha)

POKONIS

Kommentarer
Postat av: Natalie

Sv: Det är ifrån Gina Tricot, Nelly och Euro sko :) Orkar inte skriva ut extakt vart allting kommer ifrån men är det någonting speciellt du undrar över så fråga gärna :)



Jätte fin bloggdesign :)

2010-06-18 @ 22:55:07
URL: http://natayas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback