THEWAYYOULOOKATMEISJUSTNOTRIGHT

Idag har jag vandrat runt på kupolen hela dagen,
Självklart var jag där med min bästa Hannis <3
Fick inte med mig så mycket, men lite iallafall :)
UGG's liknande skor från din sko 599:- på rean, grejt greta!
Den lilla klossen eller vad man ska kalla det är rengöring..
Armband från Kappahl 34:- per armband, som hittat!
Letade efter en pälsväst, men tror ni att det finns några eller?
Kollade i ALLA affärer på kupolen.. Fanns en som var helt okej
men den kostade 600:- och det hade jag inte lust att lägga ut
eftersom den var lite stor och inte var i den färg jag helst ville ha..
Jaja, ska åka till Falun någon dag och kolla också
Det måste ju finnas någonstans? Någon som sett eller har
en typ beige-brun-grå aktig väst som du inte använder?
Tell me then, måste ha tag i en innan helgen :)
Ser fram emot helgen på himla mycket,
Ska bli kul att fira med alla kompisar och sen dra ut
på krogen och dansa fötterna av mig, haha..
Men innan folket samlas så ska jag fixa mig
med Linnea och Hanna, sen ska vi äta lite så vi orkar
med att festa hela natten ;)
Funderar på om jag ska köra på lockar i helgen!?
Får nog bli så, hoppas bara dom håller
Mina brukar alltid åka ur efter halva kvällen
och det enda som finns kvar är vågor..
Jaja, fick låna Linneas iCurl iallafall :)
Nu ska jag sluta babbla här och fortsätta läsa bloggar
sen ska jag och fisen kolla på film..
ps. tack mamma och pappa för att ni finns,
jag älskar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback