IWANTYOUSOBADLY



Nu är jag färdig hos frissan, riktigt nöjd blev jag.. Som alltid när Lena klipper mig!
Fick även med mig produkter som jag ska testa och se om det blir någon skillnad på mitt hår,
Det är en serie som är jättebra för torrt och skadat hår, Precis så som jag alltid lyckas få mitt hår..
Sen hade även Oriflame sakerna kommit, mitt ÄLSKADE neonrosa nagellack, Var rea i katalogen så
jag passade på att köpa två stycken i rosa och ett i mysig korallfärg..
Nu ska jag leta efter en bra hårinpackning, Tänkte ta med det till Thailand så slipper mitt hår ta så mycket
stryk.. Nej nu ska jag ta och kolla på film eller något, Orkar inte sova (höjden av lathet? haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback