3rkwjjkfgtas####§§eklxjkldh

mitt hår ser ut som ett jävla helvete, istället för askblond blev jag röd? RÖÖÖÖÖD???? jag är så jävla besviken nu så jag har fan inga ord för det.. är bara arg/ledsen, jag kan inte vistat ute bland folk nu hellre för nu är jag GRÖN i håret.. precis sån färg man vill ha när det är helg och man köpt biljett till ett event :< jävlabajsfanskitpittdöööö!!!!!!

precis ALLTING går emot mig just nu.. vill bara låsa in mig och aldrig mer gå ut.. jag som ville spendera min och robins 3års dag med honom, men nej.. nu kan jag inte följa med på club nordic för jag ser ut som en jävla skogskärring.. orkar inte med den här skiten just nu, allt verkade gå åt det bra hållet, men nu går det bara skit..
behöver jag ens säga hur mycket jag hatar mitt liv nu?

orkar inte skriva mer nu, rakapparaten kallar!!!!!!! :<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback