sagoland

Bytt nummer. byta hotmail/msn? ny blogg, eller gästlösen?
vill bara sätta mig på ett tåg till en annan stad med alla mina ögodelar,
börja om på nytt med nya människor, ny miljö, nya möjligheter..
jag kvävs här, mina drömmar kommer aldrig bli verklighet i den här staden!
inte utan min andra halva

det är inte som förut.. när jag föll tog du emot mig och lärde mig hämta nya
krafter och ge dubbelt så mycket.. du lärde mig att stå på egna ben,
du lärde mig att inte lyssna på vad andra sa, det var vad jag tyckte/kände som
spelade någon roll.. ingen annans åsikt!

du lärde mig vad lycka var, du fyllde upp det tomrum som så länge funnits i mig..
du lärde mig vad kärlek var, du fick mig  att öppna upp mig på ett vis som inte
går att förklara, du gav mig styrka att kämpa när allt gick emot mig..
du gav mig hopp om att det alltid kommer solsken efter regn!

alla gånger vi tjaffsade, det räckte med att du gav ifrån dig ett flin och vi löste det..
jag kunde aldrig vara sur på dig länge, jag visste att du inte menade något illa!
alla gånger vi låg och tittade på varandra och bara njöt, ''han är min'' - ''hon är min''
den stolthet du hade i ögonen när vi var bland folk, när vi höll varandra i handen
när du kramade om mig och viskade i mitt öra att du älskade mig..

''i sanning är du min hjälte''
jag väntar på dig.

vart tog det vägen, älskling?

Kommentarer
Postat av: justina

sv: harry flyttar till svenljunga, så någon kattvakt kommer inte behövas. även fast jag gäääärna skulle vilja ha ett djur, så är det omöjligt :( men du får gärna komma och vara barnvakt (istället för kattvakt) med mig någon dag, det är något som skulle behövas ;)

2010-08-22 @ 23:19:42
URL: http://inooe.blogg.se/
Postat av: justina

sv: ostar? hm, jag har faktiskt precis lärt mig att äta feta ost, så jag lär nog klara av en hel del ostar. vadåra? :D hahah!

2010-08-22 @ 23:36:19
URL: http://inooe.blogg.se/
Postat av: justina

sv: absolut! det skulle vara jätte mysigt! :)

2010-08-23 @ 01:55:12
URL: http://inooe.blogg.se/
Postat av: jimi j

du får flytta till stockholm och göra mig sällskap då :)

2010-08-23 @ 21:09:28
Postat av: veronica

fint frida <3

2010-09-02 @ 14:47:04
URL: http://verrelicious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback