svar på kommentar

Anonym om 20 april 2011:
hur många poäng måste man ha och vilken skola är de ?

svar: poängen för att komma in på frisör linjen är olika från skola till skola, jag ska gå på faluns praktiska gymnasium och där är medianen 175 poäng & där finns 10 platser, på haraldsbo gymnasiet (även det ligger i falun) ligger medianen på 210 & där finns 31 platser.

det är alltså inte så stor chans att man kommer in på frisör linjen om man inte har höga betyg.
för mig är det här en dröm som gått i uppfyllelse och jag är så galet tacksam för att få den här chansen
och kunna jobba med mitt drömyrke :>


Kommentarer
Postat av: josephine

har du gjort din bloggdesign själv eller har du tagit den från någon sida? snygg!

2011-04-27 @ 16:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback