20 april 2011

Väcktes av mamma runt nio tiden, knallade upp och gjorde i ordning lite kaffe, ägg och mackor.
ska strax dra på mig lite kläder och gå ut med hundarna (syrran jobbar på nalle mannen är också här)
happie ligger och fjäskar, pussar på mig, vill bli kliad på magen, trycker huvudet mot mig, sådär som katter brukar göra, haha.. en riktig fjäsk moster är hon just nu och hur söt som helst ;>

till kvällen ska jag hem till lovisa och charlie för att grilla lite, har inte bestämt mig än för vad jag ska äta? sååå svårt,
men jag vill att  första grillningen i år ska vara perfekt, höhö! hoppas det finns en liten flintastek någonstans som väntar på mig och smakar gudomligt. till köttet får det nog bli en greksallad, mumma.

vad mer har hänt då? jo, JAG HAR KOMMIT IN PÅ FRISÖR!!!!! fy sjutton vad lycklig jag är över det, tre jäkla år tog det att komma in och jag förstår knappt själv ännu att jag kom in, skit samma om jag får gå med massa små barn, ska bara fokusera på skolan och klara mig igenom dem där tre åren, så värt alltså.. det är verkligen den största drömmen i mitt liv att få jobba som frisör och nu händer det, så det är bara att hoppas och be om att allt annat också börjar gå bra nu. jag hoppas verkligen det! känns som att det här året kommer vara ''mitt'' år :>

nä, nu ska jag ut i det fina vädret med mina håriga vänner.
take care

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur många poäng måste man ha och vilken skola är de ?

2011-04-20 @ 12:58:27
Postat av: Josefine

Jobbigt att vara hårig ;(! Grattis till frisörskolan sötnos<3 :D får fira det lite i smyg på lördag!

2011-04-21 @ 18:51:38
URL: http://professionaldreamer.svenskablogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback